Vállalkozása megérdemel
egy profi honlapot!


Készítse el még ma a mai trendeknek megfelelő honlapját.
Velünk ez pár kattintásba kerül.

Kipróbálom én is!
Egyszerű! Ingyenes a próba!
Honlap

Honlap

Keretrendszerünk kész van. Önnek már csak testre kell szabnia és tartalommal feltöltenie.

Megnézem
Webshop

Webshop

Indítson webáruházat még ma! A szoftvert és technikai hátteret megadjuk Önnek.

Megnézem
Egyedi

Egyedi

Több tucat sablont és arculatot szabhat testre. De ha szeretné, teljesen egyedi dizájnt készítünk és a tartalmat is megírjuk.

Megnézem
Segítünk

Segítünk

E-mailben elküldjük a legjobb tippeket, részletes súgóval segítjük a honlapkészítést. E-mailben és telefonon bármikor elérhet minket.

Megnézem
Teljes nézet

Álhírek a közösségi médiában és ami mögötte van...

2017.08.30

Az elmúlt időszakban egyre több internetes cég tűzte zászlajára az álhírek elleni küzdelmet, a legnagyobb közösségi oldal pedig néhány nappal ezelőtt még rá is erősített erre. De hogyan működik ez valójában?

Augusztus 28-án a Facebook hivatalos blogján tett közzé újabb információkat arról, milyen módon büntetik majd az álhíreket közlő Facebook oldalakat. Nem győzték hangsúlyozni, hogy az elmúlt év során számos lépést tettek az ilyen tartalmakat közzétevő oldalak ellen, azonban mostantól még nagyobb szigor következik azzal, hogy az ezeknek az oldalaknak nem engedélyezik hirdetések vásárlását.

Ez elsőre biztosan furcsán hangzik, hiszen mint tudjuk, a Facebook legnagyobb bevételi forrását a hirdetések jelentik, az álhíreket közlő oldalak pedig rendszeresen hirdetnek is, hogy ezzel növeljék az átkattintók arányát akik azután megnézik az oldalon elhelyezett hirdetéseket. A cél nemes, viszont a gyakorlat egészen más eredményeket mutat. Számos különböző hazai és külföldi fórumon elégedetlen bejegyzések tömkelegét találhatjuk meg a témában, legtöbben az igazságtalan tiltásra és a Facebook support csapatának elérhetetlenségére panaszkodnak. 

"Ádám: A legjobb az volt, amikor egy hamburgeres képet hirdettem meg egy teljesen átlagos szöveggel, erre letiltottak merthogy elvileg erőszakra felbujtó volt a hirdetésem."

"Viktor: A saját bőrömön tapasztaltam azt, hogy egy humoros írást megosztó FB oldalt 1 hétre 0 elérésre vágott a Facebook mindenféle figyelmeztetés nélkül. A support természetesen szokásos mély csöndbe burkolózott..."

Sajnos a gyakorlatban tényleg ez a helyzet. Egy ügyfelünket, akik egy 83 ezer követővel rendelkező Facebook oldalt kezel és naponta 8-10 cikket, hírt oszt meg szintén elérte a Facebook büntetése. Mindenféle előzetes figyelmeztetés nélkül tiltotta a Facebook, minden megosztása 0 elérést produkált, így a Facebookhoz fordult. Ez valljuk be nem egyszerű, hiszen míg a Google magyar nyelvű támogató csapatát szinte percek alatt elérhetjük és néhány perc alatt telefonon, magyarul kérdezhetünk, addig a Facebook csapatával csak több órányi keresgélés után, írásban és kizárólag angolul léphetünk kapcsolatba. Ügyfelünk kérdésére a következő választ kapta, természetesen angolul.

"Kedves Zoltán,

Köszönjük, hogy kapcsolatba lépett a Facebookkal.

Zoltán, ez az oldal ideiglenesen letiltásra került, mivel azt vettük észre, hogy folyamatosan olyan tartalmakat oszt meg, amelyek clickbaitnek (kattintásra ösztönző csali) minősülnek.

https://newsroom.fb.com/news/2017/05/news-feed-fyi-new-updates-to-reduce-clickbait-headlines/?fref=gc

Az emberek nem szeretik az olyan tartalmakat, amelyek félrevezetőek, szenzációhajhászak vagy spam jellegűek. Ezek közé tartoznak az olyan főcímek is, amelyek azért lettek megírva, hogy felkeltsék a figyelmet és a linkre történő kattintásra ösztönözzék az olvasókat. Annak érdekében, hogy támogassuk a közösség megfelelő tájékoztatását mindig arra törekszünk, hogy az ilyen clickbait jellegű tartalmak kevesebbszer mutassuk meg.

Azok a kiadók, akik kizárólag a clickbait jellegű főcímekre támaszkodnak tapasztalni fogják, hogy elérésük csökken. Az oldalaknak el kell kerülniük az olyan főcímeket, amelyek nem biztosítják a cikk tartalmának a cím alapján történő megértését és az olyanokat amelyek félrevezetőek. Amennyiben mégis ilyen tartalmakat osztanak meg, úgy számítaniuk kell arra, hogy nem fognak eljutni az emberekhez.

Kérjük tekintse meg erre vonatkozó tippjeinket:

https://www.facebook.com/facebookmedia/best-practices/click-bait?fref=gc&hc_location=ufi

Kérem tudassa velem, ha további magyarázatra van szüksége vagy egyéb kérdése van.

Legyen csodálatos napja,

Dino
Global Marketing Solutions Facebook"

 

Nagy szavak eredmények nélkül

Organikus elérés vs. fizetett elérés

"Neked mi volt az indián neved?"

vissza
Facebook,Hirdetések,Mark Zuckerberg,Álhírek
Kérdése van? 06 46 / 200 400

Bízza ránk a honlap elkészítését,
adja meg elérhetőségét, visszahívjuk:

Az Ön neve:*

E-mail címe:*

Telefonszáma:*

A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!

Honlapot vagy Webshopot szeretne?

Mikor alkalmas?

Elküldöm